Freeletics : Aphrodite, ziua 5


Don't QuitLa revedere Aphrodite, te urasc, te ador, tu ai fost prima dar sunt curios ce urmeaza si trebuie sa merg mai departe . Am incheiat cu bine prima saptamana de initiere in Freeletics. A fost o saptamana destul de dificila, cu multe momente (in timpul exercitiilor) in care am simtit ca imi dau duhul, dar care totusi au trecut iar satisfactia succesului este inegalabila in comparatie cu dezamagirea renuntarii. Pentru ca Freeletics inseamna sa concurezi cu tine insuti si sa-ti bati performantele in permanenta, astazi mi-am demonstrat ca sunt capabil sa merg mai departe: am executat toate exercitiile pe nivelul maxim de dificultate si mi-am imbunatatit cel mai bun timp scos pana acum cu 3.42 minute. Tot astazi m-am simtit mai infometat ca niciodata si am dat gata instant o farfurie imensa cu spanac si 3 oua ochi usor prajite si asta dupa ce inainte de antrenament am dat gata 400 ml iaurt cu cereale din tarate. Maine vine o zi plina de repaos iar de Luni o iau de la capat cu un complex nou de exercitii care se numeste Dione.

Lasa un comentariu