Freeletics : Aphrodite, ziua 3


Astazi am facut exercitiul Aphrodite pentru a 3-a oara in aceasta saptamana. Pana la sfarsitul saptamanii mi-am propus sa imi aloc inca 2 zile in care sa repet Aphrodite dupa care de saptamana viitoare trebuie sa trec la exercitiul Dione. Sunt convins ca Aphrodite pregateste organismul in mod eficient pentru ceea ce urmeaza, iar ca dovada este faptul ca astazi am reusit pentru prima oara de cand am inceput Freeletics sa execut exercitiul pe varianta complicata (pana acum nu reuseam sa fac abdomenele decat pe varianta usoara). Inca nu am reusit sa fac tot complexul de exercitii fara pauza…mi se pare inuman de greu, asa ca in momentul in care nu mai pot nici sa respir ma opresc si apoi continui exercitiul de unde am ramas. Timpul total de lucru a fost de 34.09 minute. Sunt multumit pana in momentul de fata cu evolutia mea, in pofida faptului ca am o febra musculara la picioare asa cum n-am mai avut niciodata, lucru care ma impiedica inca sa execut Squatsurile corect pana in punctul maxim.
Mancarea de astazi a fost consistenta, simt ca imi cere organismul un volum mai mare de alimente asa ca nu-l refuz si ii ofer ceea ce imi cere. Asa cum am stabilit de la inceput nu voi tine niciun fel de cura si nici nu voi apela la sfaturile unui nutritionist. Mananc asa cum mancam si pana acum, chiar daca stiu ca nu aleg combinatiile cele mai bune (asa cum mi s-a adus la cunostinta) si fac greseli „poate grave” in materie de alimentatie, dar in niciun caz nu vreau ca acest program sa se focuseze pe alimentatie (sunt capos, stiu asta). Astazi am consumat urmatoarele:
– mic dejun: omleta din 3 oua + spanac + branza + rucola
– masa dupa antrenament: spanac + carne vita (o farfurie plina de spanac, 2 bucati carne de vita fiarta)
– inca sunt satul asa ca pe la ora 21 mai servesc un bol mare de cereale + lapte

Lasa un comentariu