Freeletics : Aphrodite, ziua 2


Loc Antrenement FreeleticsChiar daca astazi mi-am propus sa fac repaus si sa-mi ling ranile pricinuite de antrenamentul de ieri, un prieten m-a convins foarte usor ca rezultatele cele mai bune se obtin cu multa munca si exercitiu. Asa ca astazi mi-am facut din nou prezenta la sala foarte hotarat sa-mi bat timpul obtinut ieri pe Aphrodite.
De dimineata am luat un mic dejun foarte usor format din cereale din tarate de grau si lapte. Inainte cu 2 ore de antrenament am servit piure de cartofi cu carne de vita, asa ca m-am simtit pregatit pentru ceea ce credeam ca va urma. M-am inselat amarnic pentru ca dupa prima serie de burpees ma simteam deja „daramat” si nu-mi mai puteam controla respiratia. Din acest moment toate seriile care au urmat au fost cu adevarat istovitoare iar daca nu faceam pauze regulate ma simteam incapabil sa merg mai departe. Fiecare squat executat imi trimitea sageti de foc in pulpa piciorului, durerea devenind tot mai intensa. Nici de data aceasta nu am reusit sa fac situp-urile la cea mai grea intensitate insa sunt fericit ca am reusit si astazi sa duc la bun sfarsit programul in 28.56 minute (mai rau ca si ieri).  Bineinteles ca sauna a fost un adevarat „medicament” pentru febra musculara care s-a instalat in picioarele mele…dar efectul a fost doar provizoriu:)
Dupa antrenament am considerat ca merit o recompensa culinara asa ca am servit o salata de ton cu avocado,ceapa rosie si porumb. Cina va consta din cereale cu lapte iar bonusul bineinteles este un somn regesc de minim 8 ore. Maine urmeaza o alta zi in care am ocazia sa-mi bat timpul pe Aprhodite (program pe care il voi face pana la sfarsitul saptamanii de minim 4-5 ori).
Sala Antrenament Freeletics SalataTon1

Lasa un comentariu