Freeletics : Aphrodite, ziua 4


Am reusit sa ma tin si astazi de planificare, asa ca am terminat cu bine si ziua 4 de Aphrodite. Astazi mi-am pus ambitia la contributie si am trecut peste orice prag de durere reusind astfel sa execut toate exercitiile la nivelul maxim, iar pentru ca durerea de picioare mi-a trecut (in sfarsit) am executat corect inclusiv Situp-urile. Inca de la inceput mi-am impus sa execut fiecare serie fara pauza. Dupa prima serie finalizata cu succes fara intrerupere nu am mai rezistat asa ca a trebuit sa-mi trag sufletul 40 secunde.  M-am ales si cu o rana dureroasa in locul in care eu creadeam ca numai bebelusii se irita…asa ca acum trebuie sa-mi pudrez „fundelul” asa cum ma pudra mama mea acum 30 de ani, dar SE MERITA ! Timpul de executie: 35.47 minute, mai slab decat in ziua 3.  De cand am inceput Freeletics ma simt mult mai bine, ma simt mai in forta, mananc mai bine iar somnul este SOMN. Sunt mandru ca am trecut cu bine peste 4 zile de exercitii solicitante iar maine voi termina cu Aphrodite, urmand ca de saptamana viitoare sa fac trecerea la Dione.
Freeletics-Burpees-Muskelkater

Lasa un comentariu